.

Breaking News

Mero Olabilir Şarkı Sözleri ve Türkçe Çevirisi

mero olabilir şarkı sözü

Mero Olabilir Şarkı Sözleri ve Türkçe Çevirisi
Son zamanların en çok dinlenen şarkılarından biri olan Mero - Olabilir oldukça büyük ilgi görüyor. Yaza damgasını vuran şarkı müzik listelerini alt üst ediyor. Şimdiden bir çok kesime ulaşan ve kendi hayran kitlesini oluşturan Mero çıkardığı ''Olabilir' şarkısı ve klibiyle büyük beğeni topluyor. Şarkının Almanca söylenen kısımlarının türkçe çevirisini ve şarkının sözlerini haberimizde bulabilirsiniz. Mero Olabilir şarkısında Almanca söylenen kısımlarda ne söyleniyor türkçe çevirisi nedir ve hangi dil kullanıldı müzik severler tarafından en çok merak edilenler arasında yer aldı. İşte tüm bu soruların cevapları.

Mero Olabilir Şarkı Sözleri 
Bana, sana, bize bi' şey olabilir
Sebebini biliyorum, beni yorabilir
Kafama gelen soruyu bana sorabilir
(Ah!) Bana, sana, bize bi' şey olabilir
Sebebini biliyorum, beni yorabilir
Kafama gelen soruyu bana sorabilir,

Mahalleler yanıyor her gece
Sabaha kadar sor bizim gençlere
Nöbet tutan çocuklar aldı
Teyzelerden full pilavlı tencere
On sekiz yaşında, altında Mercedes
Rakibi onu hiç yenemez
Bugünün yarını olabilir
Ama kimse bana sözü veremez

(Almanca Kısım)
Onun için Allah'a şükret
Şuan başarım var, ne olursa olsun, ben
Yinede olduğum gibi kalırım, biliyor musun?
Çoğu malıma göz diker
Cool kalırım, hayatımı yaşarım
Herşey yürekten geliyor
Allah herşeyi görüyor, senin konuşman gerekmiyo'
Paraları sayarım, beyaz Coupé'nin içinde

Bedelini ödedik içimiz yana, yana
Yana (yana), yana (yana), yana, yana
Bile bile bırakır adamı kana, kana
Kana (kana), Mero vurur yine damara

Bana, sana, bize bi' şey olabilir
Sebebini biliyorum, beni yorabilir
Kafama gelen soruyu bana sorabilir
(Ah!) Bana, sana, bize bi' şey olabilir
Sebebini biliyorum, beni yorabilir
Kafama gelen soruyu bana sorabilir, ahh


Şükür ederim Rabbime
Silahım var bile, sıkarım kalbine
Yaz yine, yeni beste flow da var, seste
İster Mero de ya da Enes de

(Almanca Kısım)
İnsanlar arkamdan konuşuyor, s..ktir ediyorum 
Mero yine ateş ediyor, baba, demode olan bi'şey yok
Diyorlar ki, “Pes et!“, ama etmeyeceğim
Senin Swag'ini ve Amerikanca'nı s.keyim
Kenar mahallesinde yaşamak kolay değil
Maybach'ı napayım ben, zamanım yoksa
Evet, tamam, Roli'm parlıyor
Ne anladım bundan? Annemi göremez oldum

Sesimi verdim sokaklara
Olabilir herşey, bak olanlara
Beni yoranlara cevabım bu şarkı
He, buda Mero'nun farkı

Bedelini ödedik içimiz (yana) yana
Yana (yana), yana, yana, yana
Bile bile bırakır adamı kana
Kana (kana, ah!), Mero vurur yine damara (ah!)

Bana, sana, bize bi' şey olabilir
Sebebini biliyorum, beni yorabilir
Kafama gelen soruyu bana sorabilir (ahh)
(Ah!) Bana, sana, bize bi' şey olabilir
Sebebini biliyorum, beni yorabilir
Kafama gelen soruyu bana sorabilir (ahh)
mero olabilir şarkı sözü çeviri

Hiç yorum yok